התוכנית מכשירה את תלמידיה כאנשי מקצוע וחוקרים איכותיים להתמודדות עם משברים תקשורתיים, ניהול אירועים ותכנים, והובלת שינויים חברתיים-תרבותיים בעזרת אמצעי התקשורת.
בוגרי התוכנית ממשיכים ללימודי דוקטורט, משתלבים בתעשיית המדיה וההייטק, ותורמים לארגונים פרטיים וציבוריים במגוון תפקידים כגון ניהול תוכן, מיתוג ורשתות חברתיות, ניהול תקשורת פנים-ארגונית וחוץ-ארגונית, קידום שיתופי פעולה אסטרטגיים, ניהול שיווק ופרסום ועוד.
מה תלמדו בתוכנית?
מאפייני התוכנית:
תואר שני בשנה אחת,
במסלול לימודים המותאם לבעלי קריירה
מרצים מובילים בתחומם, בעלי ניסיון מחקרי ויישומי רב
אפשרות למסול לימודים מחקרי כולל תזה